SIV SOCIAL

Strategii Social Media, Instagram Ads, Solutie de ChatBot, Automatizari

Cu peste 9 millioane de utilizatori activi in Romania, Facebook reprezinta cea mai mare si mai puternica platforma social media de promovare.

Este totusi o provocare sa beneficiezi de avantajele acestei platforme. Pentru a reusi pe Facebook, advertiserii trebuie sa inteleaga cum sa genereze implicarea utilizatorilor si cum sa foloseasca eficient targetarea audientei pentru a obtine maximul de la bugetul lor de promovare.

Echipa SIV Media stie cum sa adapteze strategiile de promovare in functie de locurile potrivite de pe Facebook pentru a obtine rezultate exceptionale.

Audit Facebook

Comunica-ne adresa paginii tale de Facebook si in 12 ore vom reveni cu un audit complet GRATUIT. Ai nevoie de mai multi clienti? Noi te putem ajuta.

INCEPE DE AICI

300+

Pagini gestionate

70+

Articole Lunare

100+

Nise diferite

+600

Campanii active

Facebook iti permite sa targetezi persoanele care ar putea sa-si doreasca produsele sau serviciile tale atunci cand realizezi o reclama. Reclamele pe Facebook sunt printre cele mai eficiente metode de promovare.

Orienteaza-te catre persoanele potrivite, in locul potrivit, la timpul potrivit si cu mesajele potrivite.

Exista mai multe modalitati prin care poti targeta audienta reclamelor tale pe Facebook. Ca si strategie de baza, poti folosi categorii precum varsta, sex sau interese, variabile ce pot da rezultate bune, dar pentru a obtine maximum de la campania ta, este optim sa construiesti audiente in raport cu tipul de utilizator ce aduce cel mai mare profit companiei tale.

Poti folosi bazele tale de date pentru a transforma Facebook-ul intr-o platforma de retargetare. Aceasta este o modalitate fantastica de a implementa strategia de marketing.

De asemenea, poti folosi baza de date pentru a crea campanii “in oglinda” care sa targeteze utilizatorii cu profil similar. Aceasta strategie poate fi foarte eficienta in a identifica si a atrage trafic nou cu potential ridicat de conversie.

In plus fata de targetarea corecta a audientei, este important sa implementam campanii de success. Acest lucru inseamna testare.

General vorbind, este optim sa ai reclame si continut promovat cat mai variat. Uneori se pot intampla lucruri neprevazute cu audienta ta deci este important sa continui testrea reclamelor pana cand simti ca ai identificat ceea ce functioneaza.

Pe langa asta, este important sa te asiguri ca landing page-urile pot converti click-urile intr-un mod cat mai eficient.

Promovarea in cadrul retelelor sociale nu este una statica, ce implica numai stabilirea ei, putand fi apoi lasata in asteptare. Prin urmare este un proces dinamic ce implica analiza mediului de promovare si adaptarea pentru a obtine maxim de beneficii.

Echipa SIV Media monitorizeaza saptamanal campaniile clientilor si optimizeaza in mod constant reclamele si targetarile facute pentru a obtine cele mai bune rezultate, cu cele mai mici costuri.

Solicita acum o oferta de pret!

Contact

Vrei sa incepi un nou proiect?

Lasa-ne cateva detalii despre urmatorul tau proiect si promitem sa revenim in cel mai scurt timp cu un raspuns.