Email Marketing

Email Marketing

Una dintre cele mai eficiente metode de a comunica direct cu clientul este prin intermediul e-mail marketing. Lansare de produse, promoții și noutăți – toate aceste informații pot ajunge rapid în inboxul clienților tăi. Punem la punct strategii de promovare, automatizări și o interacțiune fluidă cu publicul.

Termenul de „design digital” se referă la tot ce înseamnă identitatea ta vizuală în mediul online – de la site, la aplicație, la cum te expui pe social media. Întrucât atenția oamenilor devine din ce în ce mai scurtă (cam 8 secunde), e clar că ai nevoie să impresionezi vizual potențialii tăi clienți.

Testare Beta

Cu ajutorul e-mail marketing, poți cere feedback de la clienții existenți. Astfel, știi cum să ajustezi produsul/serviciul pentru a fi pe placul publicului tău țintă. 

Comunitate Loială

Să ai clienți este foarte bine, însă să ai clienți fideli este ideal. Alege să creezi o relație strânsă cu publicul prin intermediul e-mail marketing. 

Validare & Segmentare

Dacă nu înțelegi cine sunt oamenii și cu ce interes au ales să se înscrie la newsletter, e posibil să îi agasezi și să le creezi un sentiment negativ asociat brandului tău.

Crearea Conținutului

Crearea Conținutului

Secretul, cum se întâmplă adesea, nu constă în cantitate – ci în calitate. Baza ta de date așteaptă informații relevante, valoroase și ușor de parcurs, nu zeci de e-mail-uri noi în inbox. Echipa SIV E-mail e pregătită să înțeleagă audiența ta, iar apoi să livreze exact ceea ce vor să audă.

Știm cât de mult investești pentru a oferi produse și servicii de cea mai înaltă calitate – lasă-ne să te ajutăm să transmiți această pasiune pentru excelență, încă de la primul contact cu publicul.

OFERTA EMAIL

Testarea Campaniilor

Testarea Campaniilor

Pentru că nu totul se întâmplă în mediul online, este esențial să te faci remarcat și în mediul offline. Ne folosim de imagini remarcabile, pe care le transferăm pe hârtie. Evenimente, apariții în reviste sau împărțitul pliantelor în zone publice – știi sigur că vei fi remarcat cu un design reușit.

Nimic nu este 100% sigur atunci când lucrezi cu oamenii – mai ales atunci când ai un public mare. Pentru că știm asta și nu vrem să riscăm, testăm campaniile înainte să le derulăm. 

Realizăm A/B testing și primim feedback de la public. Apoi, înțelegem ce n-a funcționat, corectăm, integrăm. Alături de echipa SIV E-mail, nicio mișcare nu este făcută în zadar.

Primul pas este aici

Cross-selling și upselling – două metode eficiente și rapide de a-ți transforma clienții ocazionali în clienți fideli. Ambele sunt posibile cu ajutorul e-mail marketing.

Cross-selling și upselling – două metode eficiente și rapide de a-ți transforma clienții ocazionali în clienți fideli. Ambele sunt posibile cu ajutorul e-mail marketing.