Dragă antreprenorule...

Cum ar fi ca în următoarele luni, să vezi cea mai mare creștere a vânzărilor pe care ai avut-o până în prezent?

Să faci profituri mai mari chiar acum când suntem încă în plină pandemie și să ai campanii de Google Ads care chiar VÂND? Care generează profit REAL, nu doar click-uri.

Click-urile nu plătesc angajați și nici nu țin de foame!

Sau cum ar fi să știi că ai pe cineva care lucrează la reclamele tale de Google și are grijă de ele să îți aducă în fiecare zi cele mai bune rezultate, pe cineva care vrea să te diferențieze de competitorii tăi?

A venit momentul să schimbi modul în care te promovezi pe Google! Lasă campaniile mediocre de Google Ads pentru companiile mediocre!

Direct în fața clienților care au nevoie de tine

Să nu ne ascundem după deget! Reclamele pe Google funcționează și sigur ai auzit și tu asta, sau chiar ai testat dar probabil nu a mers așa cum te așteptai - altfel nu ajungeai pe pagina asta. Ele te pun față în față cu persoanele care știu ce caută și au nevoie de ajutorul tău, de produsul sau serviciul tău...URGENT!

Locul tău nu este pe a doua sau a treia pagină, ci pe prima pagină!

Programează un apel!

Toată lumea se promovează pe Google, dar nu cum trebuie

Deja reclamele din mediul online au început să fie ca pliantele (nu toate, dar majoritatea): multă lume le vede dar și multă lume le ignoră.

Trebuie doar să cauți un serviciu/produs pe Google și începi să vezi “Suntem cei mai buni din domeniu”, “Servicii calitative”, “10 ani de experiență”, “Suntem o echipă de 15 specialiști” și lista continuă.

Pe de-o parte e bine, nu? Chiar foarte bine! O cotă mai mare din piață poate să îți revină ție dacă îți mulezi campaniile de Google Ads pe nevoile clientului, nu doar să te lauzi. Lasă clienții să te laude!

Te facem să uiți că ai competitori încă din primele zile

De îndată ce îți vom preda Avatarul Clientulu & Strategia de Google Ads vei fi, nu cu unul, ci cu 10 pași înaintea competitorilor tăi!

Cercetare & Planificare SMART

Niciodată nu facem promovare prin Google Ads fără a avea un scop, o direcție și să aflăm tot ce se poate despre piața în care activezi: Costul mediu per click, Cele mai căutate cuvinte cheie, Competitorii & ofertele lor și așa mai departe.

Calitate în execuție

Ne folosim la maximum atât creativitatea cât și cunoștințele tehnice astfel încât să ne suni peste două zile și să ne rogi să oprim reclamele pentru că nu mai faci față. Nu facem rabat la calitate indiferent de bugetul pe care îl ai!

Transparență & optimizare

Pentru unii sunt detalii nesemnificative, pentru noi niște NECESITĂȚI! Te răsfășăm (și ne răsfățăm) cu documente precum Rapoarte de performanță și Interpretări ale rapoartelor de performanță astfel încât să știm pe ce campanii mizăm în continuare!

Reclame pe care poți să le folosești toată viața

Singurul mod în care poți face campanii PROFITABILE de Google Ads este de a îmbina 3 factori importanți: BAZELE MARKETINGULUI, TEHNICĂ ȘI USTENSILE MODERNE, CREATIVITATE! Una fără cealaltă, într-adevăr, poate aduce rezultate de la mediocre în jos - ceea ce sperăm că nu te încântă. Reclamele tale trebuie să vândă și dacă eram în secolul 19 și acum și peste 100 de ani, pentru că marketingul, la bază, este același pretutindeni - doar tehnologia se schimbă.

Degeaba folosești cele mai bune programe pentru transmiterea informației dacă reclamele tale arată așa "Avem fructe proaspete. Cumpără acum!". De ce zic că e degeaba? Pentru că te adresezi doar unui segment foarte mic din piață - persoanele care cumpără pe bază emoțională și care reprezintă doar 3% din potențialii tăi cumpărători. Restul de 97% vor să se educe despre problema lor și să găsească cea mai bună soluție! Și degeaba stăpânești foarte bine noțiuni și tehnici de marketing dacă nu știi să folosești cele mai bune mijloace pentru a crea o campanie care să ajungă direct la publicul țintă!

Clienti care au văzut exact ce înseamnă să vinzi prin Google Ads

Ultimele 2 locuri disponibile pentru luna Martie

Nu, nu este o păcăleală ca să te punem să ne contactezi cât mai repede. Dar avem un respect deosebit atât pentru munca noastră cât și pentru afacerile clienților noștri, fapt pentru care ne dorim să ne focusăm eforturile și energia pe un număr limitat de proiecte astfel încât să facem vânzările să atingă cote maxime!