SIV MEDIA PPC

PPC Management, Optimizare campanii Adwords, Cresterea ratei de conversie

Reclama in cadrul motoarelor de cautare este cea mai cunoscuta forma de PPC. Ea permite licitarea pentru plasarea reclamei in cadrul linkurilor sponsorizate atunci cand cineva cauta un cuvant cheie pe un motor de cautare. De exemplu, daca licitam pentru cuvantul “Promovare Online”, reclama noastra ar trebui sa apara in topul cautarilor pe Google atunci cand se afiseaza pagina de rezultate.

Stabilim obiective

Cel mai bun mod de a stabili prioritatile este de a cunoaste obiectivele. Ne focusam asupra ROI (Amortizarea Investitiei).

Fiecare modificare a campaniei AdWords este bazata pe cost de achizitie, calitate si valoare.

Grafic in timp

Daca luam in calcul clientul care isi doreste o crestere a veniturilor cu 30%, planificarea timpului va deveni mai agresiva.

Daca am avea la dispozitie 12 luni pentru aceasta crestere am putea construi si testa treptat campanii de succes.

Optimizare Continua

Intotdeauna urmarim progresele facute si intentiile pe termen lung. Ne organizam in permanenta astfel incat sa putem vorbi despre rezultate palpabile.

Identificam acei factori care ne ajuta sa indeplinim obiectivul si zonele in care exista oportunitati.

Serviciul de display advertising este definit prin reclame de tip banner (grafic sau text), ce apar intr-o zona special conceputa a unui site sau a unei platforme de social media (Facebook, Instagram, Twitter, etc). Chiar daca poti folosi toate reclamele bazate pe text, poti obtine rezultate si mai bune folosind imagini, videoclipuri, animatii HTML5 sau orice alte elemente media care to pot ajuta ca transmit mesajul publicului tau tinta.

O simpla vizita pe website nu iti garanteaza o comanda. Prin urmare, specialistii SIV Media monitorizeaza mai multi indicatori (numarul de vizite, numarul de comenzi, rata de conversie, rata de abandon) pentru a stabili cele mai bune strategii pentru campania ta AdWords. In functie de acestea, cu acelasi buget alocat, poti obtine mai multe vanzari, intr-un timp scurt. De asemenea, corelam si celelalte aspecte (design, continut, etc) pentru a maximiza impactul si implicit rata de conversie.

Implementarea script-urilor AdWords in cadrul capaniilor nu trebuie sa fie un process intimidant. Script-urile AdWords au menirea de a te ajuta sa automatizezi performanta campaniilor PPC. De asemenea, contribuie la optimizarea lor.

De la managementul licitatiilor si testare, la imbunatatirea raportarii si evitarea repetarilor, au importanta pe care le-o acorzi. Ceea ce este foarte important, este faptul ca ele pot fi personalizate intr-o mare masura.

Solutia ta pentru marketing online. Esti gata sa incepem?

Contact

Vrei sa incepi un nou proiect?

Lasa-ne cateva detalii despre urmatorul tau proiect si promitem sa revenim in cel mai scurt timp cu un raspuns.